vineri, ianuarie 30, 2009

Buna dimineata, sau ce vezi cand ceata se ridica

Nici nu stiu unde sa incep.
Am lasat cateva zile bune sa treaca de la momentul cand am vazut un film relevant pentru zilele noastre.
El se numeste Zeitgeist si se gaseste online free la linkul de mai jos.
http://www.zeitgeistmovie.com/
Am zis la inceput ca am lasat cateva zile sa treaca de la momentul cand am vazut filmul, iar motivul e ca e foarte dureros sa vezi cum in jurul nostru bancile si oamenii cu multi si foarte multi bani manipuleaza totul, inclusiv viata si viitorul meu si al celor din jurul meu. E si mai dureros sa vezi ca cei din conducerea tarilor participa la acest joc murdar si interesul nu este pentru progres pentru o evolutie mai departe ci pentru a tine oamenii la nivel jos de educatie si atentia indreptata inspre multe prostii mici pentru ca ceata sa continue sa fie acolo.

Sunt extrem de multe lucruri de spus despre film si mai ales despre gandurile si sentimentele pe care le incerc cand ma gandesc acolo.

Am vrut sa fiu implicat in politica pentru ca eu consider ca trebuie sa ne implicam daca vrem ca lucrurile sa mearga bine. Vazand acest film am realizat ca toata clasa politica este intr-un caca imens. Obama, the big change in USA este un alt exemplu. A fost finantat de aceleasi persoane si institutii care l-au finantat si pe contracandidatul lui si in schimb imediat dupa alegeri a decis sa faca un lucru bun pentru USA si ce ziceti sa ia cel mai mare imprumut din istoria USA de la Federal Bank. Cam atat despre the big change.
La noi dezastru e si mai mare, o clasa politica interesata cred de orice, in special bani si interese, dar nu interesul pentru binele cetateanului.
Am vazut deci filmul si m-am enervat la culme.
Cand se naruie o lume trebuie sa construiesti o alta in locul ei.
Citeam nu demult intrun text de antropologie ca o cultura se poate schimba prin 3 modalitati: 1. schimbare impusa cu forta, 2.la interactiunea dintre culturi si 3. schimbarea este determinata de reajustarea in fata unei provocari externe puternice.

Schimbare sigur trebuie pentru ca suntem multi cei nemultumiti, dar intrebarea cea mai grea este cum se va intampla aceasta schimbare. Ce alegem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu