miercuri, aprilie 01, 2009

Mini si ziua mea :)

Sambata a fost ziua mea si binenteles ca orice zi de nastere vine cu o mica depresie.
Uau cati ani, si cati au trecut si parca nu am reusit sa fac cate am vrut.
Depresie si pentru ca asa cum spunea cineva murim un pic in fiecare zi si ne apropiem de the end.
Totusi am avut noroc ca langa mine sa fie Janina , Tibi si parintii Janinei si am organizat o zi cu prieteni.
Am fost norocos si pentru ca planurile unei persoane pe care am vrut sa o cunosc si sa ma cunoasca s-au aranjat astfel incat sa poata veni.

Oameni neseriosi :) adica le spui fara cadouri, vreau doar sa fiu cu prieteni si nu sa nu vina doar pentru ca s-au impotmolit in a face cumparaturi, si ei se chinuie sa cumpere chestii.
Din prisma cadoruilor cel mai mult ma bucura The Mini Dell, un laptop superdragutz si care stie extrem de multe. SIgur vom petrece multe zile impreuna :)

Ce sa zic. Am fost bucuros, am zambit, am povestit despre vietile noastre, despre intamplari fun-nervi si ne-am si jucat cu ajutorul playstation.

A mai trecut un an si noi intrebari imi vin in minte.
Asta e farmecul cred, sa incercam sa raspundem la intrebari.
Dealtfel suntem niste purici mai mari, unii isi cauta destinul iar altii ni-l facem si apoi murim. Cam atat. Si tot ce putem face este sa fim activi in timpul vietii si sa schimbam in bine lumea asta.
Pai La multi ani si voua dragi prieteni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu