marți, mai 25, 2010

Concertele simfonice si muzica clasica in Oradea - concerte cu muzica extraordinara

De ceva vreme, adica de vreo 4 ani, poate chiar mai mult am rabdare si imi place sa ascult muzica clasica. Anul acesta ne-am aliat cu amicul meu Tibi si ne-am luat abonament la Filarmonica. Cred caa venit momentul maturitatii mele din acest punct de vedere si incepe o noua era:)
E mult mai ieftin decat cred orice eveniment cultural din oras unde trebuie sa platesti. Adevarul e ca merita de cel putin 10 ori pretul de 80 Lei cat am platiti pentru 10 concerte. Sigur ascult acasa foarte multa muzica clasica dar cand intru in sala filarmonicii si incepe concertul se schimba ceva, un moment magic are loc si pentru aproximativ de 1,5 ore esti inbaiat in muzica buna. Nu sunt un expert critic de muzica si poate sunt putin afon, dar fiind in aceasta sala si ascultand acea muzica este un lucru extraordinar pentru mine. Cred ca orchestra noastra, adica a Filarmonicii din Oradea, canta bine si merita aprecierea noastra.
Din pacate, cand intri in sala realizezi ca suntem un grup mic de oameni care mergem la concerte si poate acest aspect este putin dezolant in legatura cu concertele de fiecare joi.
As vrea acum si aici sa le multumesc celor care canta in orchestra si dirijorilor care conduc frumoasele concerte.
See you there ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu