marți, mai 25, 2010

Lansare carte Mircea Stroe - Orasul cu un singur locuitor

Un amic ne-a invitat la lansarea celei de a doua carti.
Cartea se numeste Orasul cu un singur locuitor si sper sa apuc intre sutele de chestii pe care vreau si trebuie sa le fac sa o citesc.

Primul lucru care mi-a venit in minte cand am primit invitatia a fost ca sigur e un eveniment obisnuit si mi-ar placea sa merg. Ciudat e ca abia putin mai tarziu am realizat cu cata usurinta am acceptat idea ca el a scris o carte, a doua a lui. Poate multi dintre noi avem impulsuri de a ne publica pe blog, in ziare, reviste sau de ce nu in carti gadurile si simtirile. Totusi cred ca iti trebuie multa energie sa scri o carte. Nu am apucat sa ii spun lui Mircea cat de mult apreciez faptul ca si-a dedicat timpul si energia pentru a scrie. Sper ca acest articol il va citi si va intelege aprecierea mea.
Lansarea a fost putin anosta, ca orice lansare ma gandesc dar nu am avut timp sa realizez acest lucru decat la final. Totusi evenimentul are ceva magic in el pentru ca o mana de oameni au fost acolo si au vorbit de literatura, de initiative de ganduri si sentimentele care ne afecteaza in ziua de azi si in toata criza asta nenorocita a fost un moment pentru suflet si decenta, pentru gandurile noastre si pentru a ne intalni la un loc un grup de oameni carora le mai pasa.

Un alt moment care m-a facut sa apreciez intalnirea a fost cand Mircea l-a citat pe domnul Ioan Degau unul din sponsori acestei carti, spunand ca unul si poate cel mai important motiv pentru care dansul a sustinut publicarea acestei carti este pentru ca "fiecare om trebuie sa lase in urma lui ceva, si o carte este un asemenea ceva". Dragutz si de gandit cat de mult actionam ca atare.

Multumesc Mircea pentru acest moment de suflet.
Voi citi cartea si voi scrie despre cum am perceput-o :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu