luni, decembrie 26, 2011

Cand nu sti ce sa spui cuiva drag

Acum cateva zile am aflat ca tatal unei amice a fost diagnosticat cu cancer.

Ar trebui sa o sun, sa vorbesc cu ea dar nu stiu cum sa o fac.
O sora de-a mea a murit acum 4 ani de cancer si a fost un moment incredibil de greu. Nimic din ceea ce iti spune  lumea nu poate sa schimbe un fapt - ea a murit si s-a dus. Ce poate sa spuna lumea sa te faca sa te simti mai bine? Nimic. Tot ce a fost in mintea mea atunci au fost amintirile mele cu sora mea, durerea ca am pierdut-o, incapacitatea mea de a plange si lucrurile pe care ar fi trebuit sa le fac inainte ca ea sa moara.

O ocolesc pe amica asta a mea la care tin mult pentru ca daca ar trebui sa vorbesc cu ea as inlemni, as sta pur si simplu si nu as putea sa scot o vorba pe gura. Chiar acum cand ma gandesc la acest lucru gatul imi este blocat si parca imposibil sa scot o vorba.

La naiba ce situatie naspa. Ar trebui sa fiu langa ea dar nu pot. Sorrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyy  AG


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu