marți, decembrie 23, 2008

Cum pasta de dinti este politica

Am inceput de cateva zile sa folosesc o noua pasta de dinti.
Ehe, zice ca in 14 zile am dinti albi :)

In mod ironic in aceeasi perioada am fost inundati de promosiunile politice ale noilor parlamentari si membrii ai guvernului.
Amandoua propuneri sunt din pacate politice, vreau sa zic adica promisiuni si atat. Nici pasta de dinti nu va reusii sa imi faca in cele 14 zile dinti albi chiar daca m-as spala de vreo 10 ori pe zi si nici politicienii nostrii nu pot sa indeplineasca visele sau mai bine zis ideile propagandistice.

Celebrul e cazul doamnei de la Ministerul Educatiei care a initiat legea pentru marirea salariilor profesorilor cu 50 % in timpul campaniei de dinainte de alegeri. Acum 4 zile, inainte sa fie investita oficial ca si ministra a educatiei deja a facut anunturi la TV ca nu sunt bani pentru aceste salarii.

Mi se face greata.

Si unii si ceilalti trebuie sa nu mai promita lucruri pe care nu le pot face.
Mai bine promit lucruri mai mici, mai putine, DAR realizabile.