duminică, decembrie 14, 2008

De ce un blog

pentru ca...

Sunt 2 motive mari.

Primul, si poate cel mai important este ca blogul imi ofera oportunitatea de a arata cum gandesc si ce simt, fapt ce duce automat la imbunatatirea comunicarii.
Daca citesti articolele acestui blog, si daca eu voi avea timp sa scriu articole, atunci vei avea ocazia sa ma cunosti, sa nu banuiesti ce simt sau cred, ci sa fi mai aproape de realitate.

Al doilea motiv este legat de decizia mea de a oferi constructivitate.
Am norocul sa lucrez si sa fiu un amic al Janinei. Alaturi de ea am lucrat in cea mai frumoasa parte a vietii mele, adica ultimii 11 ani si am avut privilegiu sa ii fiu amic ultimii 14 ani.
Despre aceaste aspecte sigur voi scrie, dar acum doar atat vreau sa spun ca discutiile pe care le-am avut cu ea si cu Tibi m-au ajutat sa inteleg si sa iau decizia ca in tot ce fac trebuie sa renunt la a fi inca o persoana care numai critica , si ca trebuie sa investesc energie si timp pentru o critica constructiva. Ea nu e benefica doar pentru mine ci si pentru lumea in care traim.
De aceea am scris pe blog "What man is a man who does not make the world better" si acest lucru va trebui sa conduca articolele mele.
Nu vreau sa fiu inca o persoana pe blog care doar critica stie sa faca. E nevoie sa ne asumam rolul de critici constructivi atat in viata personala si profesionala dar si in viata publica. Viata se poate schimba in bine doar prin contributie si eu vreau si cred ca am idei care pot imbunatatii viata pe Tera.